Thursday, May 23, 2013

Tamat Praktikum...

Letih,puas,sedih,gembira,takut,risau...

Semua perasaan wujud dalam fikiran aku wat masa ni.letih sebab dah terlalu banyk kerja terpaksa disiapkan dalam tempoh masa yang sangat singkat.memmang takleh tangguh,spt tanda markah murid masuk markah dan susun fail untuk diobserve sebelum final checking dari lecturer.rsanya dh 90% settle ni..he

dalam masa yang sama aku juga risau sbb buku pendidikan,bahasa arab,Pendidikan Islam semua xbuka lg.cmne la keadaan buku2 tu semuakan.kebiasaanya,buku2 ini akan dicari semula masa dekat2  nk masuk maktab.macam skrg ni la..ooh,syndrome last minute mmg sebati dh dgn diri aku ni..hu3,ni la satu problem yg xpnh dapat cari pnwrnya smpi skrg ni...agak2 dalam google ada x ? dan apakah jawapannya.

Tapi salah puncanya aku dah tau mesti pnyakit MALAS ..

Gembira jugak sbb xlme lg segalanya akan selesai dan kalu semuanya bjalan lancar boleh la mencapai cita-cita menjadi seorang guru yang berbakti kpd agama,bangsa dan negara.in shaa Allah..

Lame rasanya xupdate entri ni lpas 2 tahun mnyepi.tau2 je skrg keadaan semuanya dah berubah muka pun dh berubah jgk kot..nthla..he.

sementara tu jom lyn Quotes ni :)


No comments:

Post a Comment