Saturday, May 25, 2013

Kenangan blaja dulu2

Bulan julai 2007.


Apa yang mnarik dgn bulan Julai 2007 ni..haa,nk bgtau inilah tarikh aku pertama kali menginjakkan diri ke institut pengajian tinggi awam (IPTA ).haa,bukan calang2 universiti ni boh..

xpela,nk citenya dh brapa tahun aku tinggalkan dunia di alam kampus.dulu waktu mula2 masuk ni,teringat waktu pendaftaran kolej di Sutera Indah..korang leh imagine x tmpt ni.Tempat yang aku masudkan ni alah Nilai,N9.Memang best waktu mula2 berada di sini.pergi kuliah mesti naik bas balik pun naik bas..semua pergi dan balik sama2 masa duduk dgn kawan2 satu kuliah dulu.masa ni kalau nk diingat semula memang indah betul zaman belajar dulu.xstress cm dekat sekolah.tp dlm Universiti kita masuk kelas /dewan kulaih dengar je apa lect ckp.xperlu pun nk wat latihan dalam kelas ke waktu tu.kalau nk dgar dga la kalau malas tutup mata tidur.he

waktu pling best lagi bila ptg pukul 6.mase tu waktu bermain bola di belakang kolej.kalau balik kelas mesti terus siap2 nak pergi main bola kt padang dekat2 dengan kolej.kdg2 terlalu ramai smpi xckup pdg plak tu.maklumlah nak main kt padang bola kampus jauh,knderaan pun xada masa tu.

Jd,disinilah tempat tempat kitorang memperagakan skil individu dalam bola sepak.sampaikan seorang gelar aku chipeta(bekas pemain import perlis.haha.Kalau nk diceritakan semuanya mmg xkan cukup entri ni.tp cukuplah untuk kali ini supaya aku xbosan ptg2 ni.



Ok,nt kalau ada masa aku update plak part2 in my university :)

No comments:

Post a Comment