Friday, July 22, 2011

kembali menmui sentuhannya..

Hari-hari dilalui tnpa bosan dan jemu.Seronok rasanya melalui kehidupan baru dan mngucapkan selamat tinggal kepada dunia teori dan eksperimentasi.Sekarang kita berada di dunia realiti..



Eh,apa aku merepek ni.Tiba2 aku tersedar yg aku berada di depan Desktop dgn harddisk yg cuma mnampung 20 g kapasiti local disc D dan 20 lg di local disc C..Erm,patot la slalu hang je pc ni..tp browse internet,fb youtube xpnh nk hang plak..


Selesai hari ke-5 mempelajari tentang networking dan troubleshooting.lpas ni speaking and testing kt lapangan plak..agak2 sume tu dh boleh dipraktikkan x?


Owh,mimpi ngeri aku dh start..hrp2 apa yg dipelajari xmuntah dan hilang apabila aku melelapkan mata sekejap lagi..smoga esok lbih bererti dan memberi 11111,001 memori yg xkan musnah  smpai ke hari selasa ni..haha,cian korg xfhm entri ni..


xpe,cukup sekadar smpai di sini ada 2-3 kerja lagi utk diselasaikan.but how its important is the success things is come with the first start.thats all.

No comments:

Post a Comment