Thursday, February 24, 2011

Nasib Seorang Player part 2

Seronok dapat training dgn rakan2 wktu dulu.masuk je Ting 1,aku xbrp aktif sgt sbb bz dgn study maklumlah study kt sekolah agama yg jauh dri rumah.blik pon dh lwt ptg.Sekolah itu pun xtekankan sgt sukan2 ni so aku pun redha jela.Masuk ting 4 aku mula aktif bermain bola dan waktu ting 5 Firqah merah (Rumah sukan aku) dpt jd johan ketika itu.Mula dari situ cikgu nmpak bakat aku dan hantar pg selection daerah utk wakil negeri tp syg aku xcukup fit utk main negeri ktika itu sedih,tp xpela experience is the best teacher.

Pada tahun 2006 aku sambung blaja kt Sekolah Agama Menengah Tinggi Hisamudin utk Ambil STAM pd wktu itu.niat nk main bola xde lgsg dlm diri sbb pikir nk blaja je.kalau nk cite pasal skola ni mmg terbaik la dan telah melahirkan ramai jaguh sukan yg terkenal kt selangor.Tgok pdg bola pun dh tau yg skola ni mmg menitik beratkan sukan sbg aktiviti masa lapang mereka.xmcm skola aku dulu..haha

Time kt skola ni pglmn yg xdpt dilupakan apabila dipilih untuk pg ke selection negeri skali lagi pd waktu itu dan aku xmlpaskankn pluangnya akhirnya dpt juga wakil Zon 2 ke peringkat Negeri Selangor pd ketika itu.

No comments:

Post a Comment